سریال نیوکمپ قسمت 8 (رایگان)

amir mias amir mias amir mias · 1402/04/04 21:56 · خواندن 3 دقیقه

 

📤دانلود با کیفیت های مختلف

خلاصه داستان سریال نیوکمپ 
داستان فوتبالی دارد و موضوع آن درباره خانواده ای است درسایت شرط‌بندی بازی فوتبال شرکت می کنند.

داستان یک خانواده است که بر سر مشکلی، دچار بحران مالی بزرگ شده‌اند. پسر خانواده، برای حل این بحران و جور کردن پول مورد نیاز، از طریق سایت شر‌ط‌بندی، روی بازی مساوی ایران با آرژانتین شرط می‌بندد. در طول این بازی 90 دقیقه‌ای همه چیز خوب و طبق خواسته آن‌ها پیش می‌رود و نتایج امیدوارکننده است، تا زمانی‌که در دقیقه 91 بازی، لیونل مسی، به دروازه ایران گل می‌زند و بازی را از حالت مساوی خارج می‌کند. پس از این گل مسی، اوضاع به هم می‌ریزد و ماجراهای جدیدی آغاز می‌شود.

بازیگران سریال 
حامد آهنگی، فرزاد فرزین، ایمان صفا، حسن معجونی، اکبر عبدی، بهشاد شریفیان بهاره افشاری، لیلا اوتادی، حمید گودرزی، گیتی قاسمی، لادن ژاوه وند و ملیکا شریفی نیا از بازیگران این سریال هستند.

دانلود سریال نیوکمپ قسمت (8) رایگان با لینک مستقیم:

دانلود قسمت های جدید  و قدیمی سریال نیوکمپ

کارگردان سابق نیوکمپ
طرح اولیه این سریال متعلق به بهرام افشاری است و قرار بود که فیلمنامه آن توسط او و یک فیلمنامه نویس نوشته شود. سال گذشته پیش تولید سریالی کمدی را برای پخش در شبکه نمایش خانگی توسط کمال تبریزی شروع شد.عدم صدور پروانه ساخت از سوی ساترا موجب شد تا این پروژه وارد مرحله تصویربرداری نشود. بعد از گذشت مدتی تولید این پروژه بار دیگر به جریان افتاد. در شروع مجدد کار منوچهر هادی به جای کمال تبریزی انتخاب شد تا به عنوان کارگردان سریال «نیوکمپ» را جلوی دوربین ببرد.

همچنین کمال تبریزی سابقه ساخت سریال نمایش خانگی ابله را دارد که با بازیگران معروف خود نتوانست موفق شود. همزمان با پخش این مجموعه، سریال آکتور و سریال پوست شیر نیز دیدن کنید.

زمان پخش سریال
دی ماه 1401 هنوز فیلمبرداری این مجوعه در تهران ادامه دارد و طبق شنیده ها این سریال برای نوروز 1402 اختصاصی از فیلم پلاس پخش می شود. با آماده سازی سریال و فرارسیدن زمان پخش، زمان دقیق آن در کانال ایتا ما اعلام می شود.

تیزر سریال نیوکمپ