سریال سیاه چاله قسمت 10 (رایگان)

amir mias amir mias amir mias · 1402/04/02 14:52 · خواندن 3 دقیقه

📤دانلود با کیفیت های مختلف

سیاه چاله سریال جدید نمایش خانگی به کارگردانی حسین نمازی است. سریال سیاه چاله رایگان و کامل به کارگردانی حسین نمازی با ژآنر کمدی در 15 قسمت با لینک مستقیم از فیلم پلاس منتشر می شود. در این سریال بازیگران محبوبی همچون الناز حبیبی، مهران احمدی و عباس جمشیدی‌فر هنرنمایی می کنند.

تعداد قسمت ها : 15 قسمت

کارگردان: حسین نمازی

تهیه کننده: سعید خانی

ژانر: کمدی

معرفی شخصیت ها و بازیگران سریال

حسن پورشیرازی، ژاله صامتی، مهران احمدی، شهره سلطانی، الناز حبیبی، مجید نوروزی، بهرنگ علوی، سعید عطاییان، مهرناز افلاکیان، آیان یاربیگی، صفر محمدی، سعید نعمتی، ایمان برات پور، میثم رازفر، رحمان تقی پور، با حضور رضا بهبودی، عباس جمشیدی فر، غلامرضا نیکخواه و با هنرمندی بیوک میرزایی در «سیاه چاله» ایفای نقش می‌کنند.

خلاصه داستان سریال سیاه چاله

همه چیز از خط لوله نفت، در یک خانه قدیمی شروع می شود. اعضای خانه وقتی متوجه می شوند که لوله نفت اصلی از زیرزمین خانه شان رد می شود تصمیم به فروش و درامدزایی از طریق نفت می کنند. اما طولی نمی کشد تا ماجرا به دایره ی امنیت ملی کشیده می شود و در این ماجرا کلی موقعیت کمدی پیش می آید. پیشنهاد می شود تمامی قسمت های سریال را از زردفیلم دانلود کنید.

سریال سیاه چاله، قصه زندگی مردی به نام جمشید را به تصویر می‌کشد که در شصت سالگی درگیر بیکاری و اجاره‌نشینی است. او در شرایطی که به اجبار، راهی خانه پدری در خارج از شهر شده، از ماجرایی مطلع می‌شود که تصور می‌کند زندگی خانواده را بهبود خواهد بخشید. ولی اقدامش تمام اعضای خانواده را وارد چاله‌ای بزرگ‌تر می‌کند.

سریال سیاه چاله

نقد و بررسی سریال

حسین نمازی که فیلم شادروان را در پرونده کاری خود به عنوان کارگردان را دارد، تجربه ی خوبی در زمینه کمدی دارد. سریال کمبود بازیگر محبوب و جوان دارد، اما با همین تعداد بازیگری که دارد توانست گلیم خودش را از آب بیرون بکشد. نمی توان این سریال را جایگزین مناسبی برای سریال پوست شیر دانست، چون کیفیت سریال زمین تا آسمان تفاوت دارد. نقد و بررسی کامل تری بزودی منتشر می شود.

قابل ذکر است همزمان با این مجموعه، سریال ناتو نیز از فیلم پلاس پخش می شود.

دانلود سریال سیاه چاله قسمت (10) با لینک مستقیم