سریال قهوه ترک قسمت 5 (رایگان)

amir mias amir mias amir mias · 1402/04/02 22:20 · خواندن 3 دقیقه

📤دانلود با کیفیت های مختلف

خلاصه داستان قهوه ترک 
سریال اجتماعی، معمایی و هیجانی است. با چند جمله که جزو دیالوگ های سریال هستند شروع می شود: می شنوی؟ نبایدم بشنوی، چون کسی اجازه نداده که این صدا به گوشت برسه. چرا؟ چون ترجیح میدن پرنده توی قفسه بمونه تا از دیدن صورت غم انگیزش لذت ببرند. اما نه، من از این قفس بیرون میام، من هر طور که شده خودم رو نجات میدم، حتی اگه همه جلومو بگیرن از هر راهی که بشه پرواز می کنم. کلی آرزو دارم که هر شب چشمامو بستم و خوابشو دیدم باید به واقعیت خودم برسم.

بازیگران حاضر در سریال 
حامد بهداد، سارا رسول‌زاده، امیر جعفری، مجتبی پیرزاده، محمد ولیزادگان، امیر نوروزی، بهاره کیان‌افشار، شاهرخ فروتنیان، عرفان ناصری، فرید سجادی‌حسینی، پیام احمدی‌نیا، ایپک تن الجای، سلطان ساروهان و مهمت پولات

دانلود سریال قهوه ترک  قسمت (5) رایگان با لینک مستقیم

سریال قهوه ترک
این سریال تازه ترین تجربه تهیه کنندگی محمد شایسته است که پیش از این سریال پرمخاطب و محبوب «می خواهم زنده بمانم» را تولید کرده بود. منیر قیدی هم پس از تجربه ساخت دو فیلم «ویلایی ها» و «دسته دختران» برای نخستین بار ساخت سریال را تجربه می کند. پس از چندی منیر قیدی از کارگردانی انصراف می دهد و علیرضا امینی جایگزین آن می شود.

نقد و بررسی سریال
از آنجا که ثمینی سریال موفق شهرزاد را در کارنامه خود دارد، بسیار به فیلمنامه اثر امیدواریم. زوج حامد بهداد و رعنا آزادی ور اگرچه در سریال سرگیجه تکرار شده بود اما باز هم به جذابیت سریال می افزاید. نقد کامل تری تا چند روز آینده قرار می دهیم. با اینکه این سریال جایگزین سریال پوست شیر نامیده می شود باید ببینیم می تواند مخاطبان گسترده ای را با خود همراه کند یا خیر !

زمان پخش و تعداد قسمت های قهوه ترک
این سریال محصول نمایش خانگی از 3 خرداد 1402 پخش خود را آغاز کرد و از این پس هر قسمت به صورت هفتگی چهارشنبه ها ساعت 8 صبح از فیلم پلاس منتشر می شود. تعداد دقیق قسمت های آن هنوز مشخص نیست اما طبق شنیده ها 20 قسمت دارد و ممکن است پس از تدوین کم یا زیاد شود. قابل ذکر است، تمامی فیلمبرداری های این سریال در ترکیه انجام شده است.

تیزر سریال قهوه ترک